Podpora
Nedílnou součástí naší práce je podpora uživatelů systému SEIWIN. Nemusíte se bát náročné instalace, neznámého prostředí nového softwaru ani složitého převodu dat. Naši odborníci jsou zde od toho, aby vám pomohli.
Nabízíme tyto typy podpory
Telefonickou
Naše telefonická linka je vám k dispozici každý pracovní den v čase od 7:30 do 16:30. Naši odborníci vám rádi poradí ve všech technických oblastech informačního systému SEIWIN.
Online
Obrátit se na nás můžete také prostřednictvím elektronické pošty na adresu zákaznické podpory. Helpdesk poskytuje rychlou a efektivní podporu pro všechny vaše technické dotazy a problémy.
Firemní Wikipedie
V naší “Wiki” najdete konkrétní a detailní návody pro práci se SEIWINem. Návody jsou zpravidla popsány krok za krokem a pomohou systém zvládnout i méně zkušeným uživatelům.
Školení
Vaše zaměstnance proškolíme na míru, aby byli schopni informační systém efektivně využívat. Rádi vás přijedeme vše naučit, nebo vás uvítáme v našich školicích prostorách.
Může se vám hodit
Novinky
Na našem webu najdete vždy aktuální informace o novinkách a připravovaných změnách v systému.